Tuesday 1 November 2011

house for rent ~!@#$%^ apekah?



ok kat atas ni antara contoh-contoh rumah sewa yang terdapat di area sekolah saya.. cth dlm gmbr ni berkali ganda ok lagi dr gmbr sebenar.. ade lagi teruk tau tak~ lalang tinggi umah.. pintu & tingkap sume dh hilang.. scary mary ouh~!

saya perlu menyewa di sana kerana:

  1. saya tak larat drive sejam pegi, sejam blk tiap2 hr~
  2. saya tanak bayar tol rm16 sehari~
  3. saya tanak bgn 530am tiap2 hr sbb 6am dh kene gerak~
  4. rosak lah kereta saya~! huhu.
  5. saya dah kira kos sebln ulang alik +- rm520 (tol + minyak)
oleh kerana sebab2 di atas la saya terpaksa menyewa~ sigh. org dgr sy posting kt selangor (selangor-kl eh cm sbelah2 je kan?),mst ckp alaa dekat je.. pelik2 nape nk kene sewa.. tp tu la.. sbb2 di atas membuatkan saya TERPAKSA menyewa..

insyaAllah thn dpn saya mula menyewa... ;)